/Files/images/psiholog/20180312_140758.jpg /Files/images/psiholog/20180312_135611.jpg

Добрий день!

Сьогодні ми з Вами обговоримо важливу тему,яка турбує сучасність,і постає справжньою проблемою.

Проте перш ніж почати наш тренінг,я вам поясню ,що таке тренінг,щоб ви мали уявлення про те,що від вас вимагається,і в якому плані ми будемо працювати.\

Отже,тренінг – це така особлива форма навчання,під час якої людина не лише оволодіває новою інформацією,а й переглядає свої цінності,розставляє свої пріоритети, і обирає те,що відповідає її індивідуальність.

Тренінг і традиційне навчання мають суттєві відмінності,так як традиційне навчання зорієнтоване на правильну відповідь,а тренінг зорієнтований на пошук відповідей,на нові запитання,які наштовхують на висновок кожного окремо.

Навчання під час тренінгу повинне дарувати вам радість, ви повинні почувати себе вільно та комфортно,а вимагається від вас щирість,відкритість і звичайно активність.

/Files/images/psiholog/20180312_140734.jpg

1.Правила тренінгу!!!! –активності

- без оціночного ставлення свої товаришів

- Я-висловлювання

- правило піднятої руки

Примітка(кожне правило погоджується кожним учасником підняттям руки)

Які правила ви можете запропонувати ви????

Для того щоб дізнатися про що ми сьогодні будемо говорити,я пропоную розгадати кросфорд, де у виділених клітинках ми зможемо прочитати тему сьогоднішнього заняття.

/Files/images/psiholog/20180312_143211.jpg

1.На прилавку у продавця ( товар)

2.Як називається здійснення злочину ( правопорушення)

3. Межі країни ( кордон)

4. Сильний наркотик ( героїн)

5. Служба охорони правопорядку ( міліція)

6. Вона пускає за кордон (віза)

7. Заробітня (плата )

8. Захищає права громадян країни ( конституція)

9.Фізичне та психологічне знущання ( насильство)

10.Законне створення сімї ( шлюб)

11. Землевласник у епоху феодалізму ( феодал)

12. Низький рівень матеріального забезпечення (бідність.)

13. Навмисне висловлювання неправдивої інформації ( обман)

14. Процес передавання не рідної дитини у сімю ( усиновлення)

Як ви бачите тема сьогоднішнього тренінгу «Торгівля людьми»

Мета: підвищити рівень проінформованості та усвідомлення гостроти цієї проблеми;

Показати небезпечні наслідки і шляхи потрапляння в ситуацію торгівлі людьми

Завдання: Обговорити причини ,форми та наслідки цього явища,і як їх попередити і уникнути?

Діти,а що ви знаєте про торгівлю людьми?

Торгівля людьми- це сучасна форма рабства.. Протизакона торгівля людськими істотами, в цілях комерційної,сексуальної експлуатації з метою збагачення.

Як ви думаєте,що є причиною цього явища?

1. Складна економічна ситуація,високий рівень безробіття;

2. Погана обізнаність українських громадян щодо працевлаштування за кордоном

3. Публікації багатообіцяючої реклами в пресі та « агітаціях»

4. Низька обізнаність в загальному що стосується цієї теми.

5. Привабливість кращих умов життя .

Це все призвело то того ,що Україна стала постачальником»дешевої робочої сили» за кордон «донором» (статистику дати!!!!)

До «Групи ризику»

Дівчатка 5-11 Дітей викор. Для трансплантації орг.. і жебр.

Жінок у секс бізнесі і народженні дітей при чи

за зомовленням

Чол.Викор.для транс.орг.і а здебіл.для фіз.роб

Хлопчики 11

Студенти

Безробітні

Люди з низьким рівнем життя

Родичі людей із проблемами здоровя

Форми Торгівлі людьми:

1. Торг.з метою сексуальної експлуатації

2. Торг. З метою використання у порно бізнесі\

3. Торг. З метою трудової експлуатації

4. Торг. З метою використання у жебрацтві

5. Торг. З метою виличення органів

6. Торг.З метою втягнення у злочину діяльність.

7. Торг.з метою проведення дослідів над людиною.

Ситуативна вправа: «Що трапилося»

Етапи Торгівлі людьми:

1.ВЕРБУВАННЯ ( це це переконання і схилення до згоди людину до виконання роботи)

2. ПЕРЕМІЩЕННЯ ( коли задача вербувальника виконана,то вони передають свою жертву перевізникам ,які переміщають людину за кордон)

3. ПЕРЕДАЧА ЛЮДИНИ ( це коли людину передають до рук покупця,тобто здійснюється акт купівля – продаж.)

4. ЕКСПЛУАТАЦІЯ ( кінцевий етап: здійснюється ттакими методами: -вилучають документи- , - ставлять у такі умови ,що людина зобов’язана відпрацювати гроші затрачені на неї, - обкладають великими штрафами, - погрожують , - шантажують, - обмежують у спілкуванні і переміщенні.

Правила безпеки і як уникнути????!!!!»

1. Нікому не довіряйте свій паспорт( не користуйтеся послугами незнайомих людей у оформлянні документів)

2. Залишайте координати рідним,де ви є?Регулярно телефонуйте

3. Не дозволяйте незнайомим людям торкатися Вас.

4. Не сідайте до незнайомих у автомобіль.

5. Не забувайте,що знання іноземної мови полегшить Вам перебування за кордоном.

6. По приїзді у будь яку країну де ви б не були ,зареєструйтеся в Українському посольстві.

7. Не забувайте зясовувати номери тел.. українських посольств.не урядових організацій,які працюють у сфері протидії торгівлі людьими.

Вправа підсумок:

Кажуть ,кожна людина повина у своєму житті побудувати будинок,посадити дерево,виховати дитину

І я пропоную побудувати будинок – стратегію нашої протидії цьому ганебному явищу- Торгівлі людьми!!!!

! група: Які зміни у нашій державі ,суспільстві зможуть зупинити торгівлю людьми?( фундамент)

2 Група: Що кожен з вас зможе зробити щоб запобігти цій проблемі?( стіни)

3. Група: Якими шляхами поширювати інформацію про запобігання торг.людьми? ( дах)

Кiлькiсть переглядiв: 3385

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.