Статут учнівського самоврядування учнів Меденицької СЗШ І-ІІІ ст..
РОЗДІЛ І. Загальні положення.
Стаття 1.
Офіційною назвою органу учнівського самоврядування учнів Меденицької СЗШ –ІІІ ст є __________________________________________________________
Стаття 2.
__________________________________________— самостійне, добровільне, демократичне об'єднання учнів Меденицької СЗШ І-ІІІ ст.
Стаття 3.
Дія даного статуту поширюється на всіх учнів Меденицької СЗШ І-ІІІ ст, незалежно від класу, віку, виконуваних ними доручень.
Стаття 4.
У своїй діяльності ____________________________________________________
керується нормативно-правовими актами: Конституцією України, Всезагальною декларацією прав людини, Конвенцією ООН про права дитини, Законами України «Про освіту», «Про громадські організації», «Про дитячі та молодіжні громадські організації», даним статутом.
Стаття 5.
__________________________________________пропагує дружні взаємини та
співпрацю з різними громадськими об'єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності, співпрацює з педагогами і батьками.
РОЗДІЛ II. Мета та завдання діяльності органів учнівського самоврядування.
Стаття 6.
Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, своїй родині, народу України.
Стаття 7.
Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі статуту навчального закладу, поширювати серед дітей інформацію про шляхи захисту своїх прав та свобод.
Стаття 8.
Створювати умови для самореалізації дітей та учнівської молоді, залучення їх до участі у прийнятті рішень на рівні навчального закладу ; формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодіння наукою управління.
Стаття 9.
Сприяти всебічній реалізації дітьми та підлітками своїх інтересів, здібностей, прав та свобод на засадах загальнолюдських цінностей.
Стаття 10.
Формувати навички самоврядування, соціальної активності і соціальної відповідальності у процесі практичної громадської діяльності.
Стаття 11.
Згуртовувати учнів школи для добрих, корисних, цікавих справ, розвитку їх творчих здібностей.
Стаття 12.
Сприяти культурному розвитку, духовному збагаченню дітей та учнівської молоді .
РОЗДІЛ III. Учнівське самоврядування у Меденицькій СЗШ І-ІІІ ст.
Стаття 13.
Органи учнівського самоврядування використовують різноманітні форми роботи, спираючись на запити, інтереси, творчість та ініціативу учнів, батьків та педагогів. Голова ____________________________________безпосередньо взаємодіє з педагогічним колективом та батьківським комітетом.
Стаття 14.
Діяльність___________________________________________ ґрунтується на засадах:
- самостійності учнівського самоврядування і у межах своїх повноважень при вирішенні проблем в організації життєдіяльності школи;
- відповідальність органів учнівського самоврядування перед учнями, педагогами та батьками;
- наділення лідерів учнівського самоврядування повноваженнями та обов'язками, які затверджуються учнівською конференцією;
- різноманітності форм організації учнівського самоврядування.
Стаття 15.
Функціонування органів самоврядування здійснюється згідно зі структурою:
- навчальна комісія ;
- комісія дисципліни і порядку;
- комісія з питань «Милосердя»;
- господарська комісія ;
- комісія дозвілля і цікавих справ;
- інформаційна комісія ;
- комісія шефської допомоги.
Їх функції та програми діяльності затверджуються учнівською конференцією.
Стаття 16.
Вищим органом учнівського самоврядування є учнівська конференція , яку скликають один раз на рік.
Стаття 17.
Загальношкільна учнівська конференція має такі повноваження:
- затверджує нові програми, положення, плани роботи та інші важливі документи і рішення;
- затверджує кількісний і персональний склад __________________________;
- приймає рішення, що стосуються діяльності ____________________________
і є обов'язковими для виконання;
- приймає рішення, які спрямовані на покращення навчально-виховного процесу у навчальному закладі і носять рекомендаційний характер.
Стаття 18.
Шляхи активізації роботи учнівського самоврядування:
- організація навчання дітей-лідерів;
- проведення анкетувань, досліджень, які сприяють виявленню тенденцій розвитку самоврядування;
- включення до переліку питань засідань ___________________________________з теоретичних питань, які дають змогу активізувати їх діяльність;
- творчий та нестандартний підхід до організації діяльності;
- використання інтерактивних форм роботи;
- введення різних форм відзнак, заохочень та нагород.
РОЗДІЛ IV. Права учнів навчального закладу на здійснення учнівського самоврядування.
Стаття 19.
Участь учнів в
_______________________________________________ гарантується правом:
- обирати і бути обраними у виборні органи та на посади органів учнівського самоврядування;
- отримувати повну інформацію та бути інформованими про діяльність органів учнівського самоврядування від виборних осіб;
- рівних прав та можливостей у роботі органів учнівського самоврядування.
РОЗДІЛ V.
__________________________________Меденицької СЗШ І-ІІІ ст..
Стаття 20
______________________________________________ - законодавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи, дисципліни та особливостей у відповідності з задоволенням своїх потреб та інтересів.
Стаття 21.
_______________________________________________обирається на загальній учнівській конференції і підзвітний їй на один навчальний рік.
Стаття 22.
До складу
______________________________________________входять по
1-2представника від кожного класу школи.
Стаття 23.
Керівний склад ______________________________________________обирається шляхом проведення виборчої кампанії та відкритого голосування. Кандидат вважаєтьсяобраний на посаду, якщо за нього проголосували простоюбільшістю голосів.
Стаття 24.
Засідання____________________________________________________________проводиться за відповідним планом. При виникненні проблем, які потребують негайного вирішення, ________________________________________збирається на термінове позачергове засідання. Інформація щодо рішення_______________ _________________ висвітлюється прес-центром.
Стаття 25.
Повноваження членів_________________________________________________припиняються з моменту завершення наступної виборчої кампанії і оголошення нового керівного складу .
Стаття 26.
Повноваження членів__________________________________________можуть бути припинені у разі:
- складання повноважень за особистою заявою;
- переходу до іншого навчального закладу;
- у разі рішення членів ________________________________________за поведінку, яка шкодить іміджу самоврядування школи.
РОЗДІЛ VI. Права та обов'язки голови
_______________________________________.
Стаття 27. .
Голова обирається з числа учнів школи на основі загального рівного і прямого виборчого права при відкритому голосуванні строком на один навчальний рік. Вибори голови відбуваються згідно з Положенням про вибори голови _____________________________________________________________.
Стаття 28.
Голова здійснює загальну координацію діяльності ___________________________________________________________.
Стаття 29.
Голова має право:
- планувати разом з дирекцією та педагогічним колективом виховну роботу учнів школи;
- висловлювати відверто свої думки і судження з усіх питань життя та
діяльності класних колективів;
- вносити пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу;
- скликатичергові та позачергові засідання________________________________________________________.
Стаття 30.
Голова зобов'язаний:
- дотримуватись даного статуту;
- планувати, організовувати, координувати, контролювати роботу
___________________________________________________;
- звітувати на засіданнях____________________________________
про свою діяльність та діяльність________________________________________;
- оптимально використовувати навчальний час для духовного збагачення та культурного зростання;
- проводити конференції з питань самоврядування;
- виступати на захист прав та гідності учнів школи;
- гідно представляти учнівський колектив в інших районах та громадських організаціях.
РОЗДІЛ VII. Взаємодія органів учнівського самоврядування з адміністрацією школи, педагогічним колективом, іншими об'єднаннями та організаціями.
Стаття 31.
Взаємовідносини між ___________________________________________
та адміністрацією, педагогічною радою, іншими об'єднаннями, та організаціями створюються на основі принципів взаємоповаги, толерантності та співпраці.
Стаття 32.
Директор школи призначає з числа своїх заступників, педагогів- координаторів, які мають право дорадчого голосу і допомагають учням у вирішенні проблемних питань, спрямовують роботу органів учнівського самоврядування.
Стаття 36.
______________________________________________сприяє поширенню інформації про діяльність дитячих та молодіжних організацій, рухів, тісно співпрацює з товариствами і клубами за інтересами, що діють у школі.
РОЗДІЛ VІІІ. Прикінцеві положення.
Стаття 45.
Статут ______________________________________набуває чинності з дня
його затвердження учнівською конференцією навчального закладу.
Стаття 46.
Припинення діяльності __________________________________________ здійснюється шляхом йоголіквідації чи реорганізації за рішенням учнівської конференції школи не менше як 2/3 обраних представників класів або у випадках, передбачених чинним законодавством України.
Структура комісій.
Структура комісій може бути різною за бажаннями, можливостями та потребами кожної окремої організації. Проте з метою забезпечення більшої ефективності її роботи, планомірного розподілу навантаження, завдань між дітьми доречним буде визначити доручення та обов'язки кожного члена комісії.
Наприклад:
• голова комісії;
• заступник — з організаційних питань та з питань змісту;
• прес-секретар комісії;
• відповідальні за реалізацію програм та проектів;
• відповідальні за формування творчих ініціативних груп підготовки та впровадження як великих програм, так і окремих заходів.
Коментарi