Інтелектуальна гра "Магістри інформатики"
Вчитель: Зварич С.О.
Дата проведення: 21.11.2017р.
Мета: розвиток стійкого інтересу до інформатики; формування творчої особистості; формування комунікаційної компетентності; повторення і закріплення основного матеріалу в нестандартній формі.
У грі брали участь 2 команди по 6 учасників. Командам необхідно було підготувати до гри емблему команди в графічному редакторі, назву, девіз, обрати капітана та виконати домашнє завдання (створити відеокліп про свій клас у програмі Movie Maker)
Команди мали пройти 8 турів:
1) "Привітання команд";
2) "Розминка";
3) "Майстри пантоміми";
4) "Чорний ящик";
5) "Конкурс вболівальників";
6) "Музичний";
7) "Дуель";
8) "Домашнє завдання".
Команди чудово впорались із завданнями! Молодці!
Коментарi